Itella Venäjä

Tarjoamme asiakkaillemme kattavat logistiikkapalvelut, jotka sisältävät varastointi-, rahti- ja markkinointipalveluja. Palvelemme asiakkaitamme kaikilla Venäjän merkittävillä talousalueilla, aina Pietarista Vladivostokiin asti. Olemme markkinajohtaja varastoinnissa ja asiakkaille tarjottavissa 3PL-ratkaisuissa (3rd party logistics solution). Ratkaisu sisältää kattavasti koko toimitusketjun aina keräilystä pakkaamiseen ja varastointiin.

Yhtiömme juuret ulottuvat vuoteen 1996, jolloin aloitimme toimintamme Venäjällä. Vietämme alkaneena vuonna toimintamme 20-vuotisjuhlia. Itella-brändin alla olemme toimineet vuodesta 2008 lähtien, kun sulauduimme NLC:n (National Logistics Company) kanssa. Nykyisin myös yksi Venäjän suurimmista suoramarkkinoinnin asiantuntijoista, Itella Connextions, on osa meitä.

Meillä on Venäjällä yli 2 800 työntekijää, yli 500 000 neliömetriä varastotilaa yhteensä 15 varastossa sekä omaa kuljetuskalustoa. Asiakkaamme ovat tunnettuja kansainvälisiä yrityksiä, jotka edustavat lukuisia eri toimialoja, kuten esimerkiksi autoteollisuutta, muotibisnestä, kuluttajaelektroniikkaa ja lääketeollisuutta. Koko toimintamme on ISO 9001- ja 14 001 -laatustandardoitu.