Tunnustuksia

Yrityksemme sai marraskuussa tunnustusta Moskovassa järjestetyssä tilaisuudessa, jossa palkittiin vuoden 2014 Venäjän parhaita logistiikkaoperaattoreita. Itella tuli ykköseksi palkintokategoriassa ”Paras kansainvälisiä liikenneväyliä palveleva logistiikkaoperaattori”. Meidät valittiin myös logistiikkapalvelujen markkinoiden johtavaksi yritykseksi ja Venäjän viiden parhaan logistiikkaoperaattorin joukkoon. Olemme voittaneet eri palkintokategorioissa jo yli 10 vuoden ajan.

Venäjän parhaiden logistiikkaoperaattoreiden vertailun järjestää vuosittain Euroopan ja Aasian logistiikkaliitto, joka on suurin logistiikka-alan liitto Venäjän ja IVY-maiden alueella. Vertailussa on mukana kansainvälisiä, kansallisia sekä alueellisia operaattoreita.

Itella nimettiin heinäkuussa yhdeksi Venäjän parhaista työnantajista “The Captains of Russian Business” -työnantajakilpailussa. Kilpailuun osallistui yli 200 yritystä, joista yhteensä 15 palkittiin. Itella oli 15 parhaan joukossa muun muassa Pepsin, Unileverin, Citibankin ja Leroy Merlinin kanssa.