OpusCapita

Yritysten yksi tärkeimmistä menestystekijöistä ovat tehokkaat ja automatisoidut talousprosessit sekä niiden jatkuva parantaminen. OpusCapita tarjoaa ratkaisuja näihin tarpeisiin, jotka nostavat yritysten talousprosessit uudelle tasolle. Asiakkailla on mahdollisuus valita OpusCapitan tarjoomasta itselleen sopivin palvelukokonaisuus: ohjelmistoratkaisut, ohjelmistojen ja palveluiden yhdistelmä tai taloushallinnon ulkoistuskumppanuus.

Erikoisalaamme ovat hankinnasta maksuun (Purchase-to-Pay) sekä tilauksesta kassaan (Order-to-Cash) -prosessit ja taloushallinnon sekä dokumenttivirtojen ulkoistuspalvelut. Niiden avulla prosessit integroidaan ja automatisoidaan mahdollisimman pitkälle parhaan lisäarvon tuottamiseksi asiakasorganisaatiolle. Tarjoamme uutena palveluna myös toimittajarahoitusta asiakkaillemme.

Meillä on yhteensä yli 11 000 asiakasyritystä, ja ohjelmistojen käyttäjiä on noin 50 maassa. Toimipisteitä on kahdeksassa maassa ja niissä työskentelee 2 300 alan ammattilaista. Toimitimme vuoden aikana 205 miljoonaa sähköistä viestiä, 304 miljoonaa skannattua dokumenttia ja 31 miljoonaa paperikirjettä.